неділя, 9 жовтня 2022 р.

 06.10.

Конспект заняття

до Всеукраїнського уроку доброти

про гуманне та відповідальне ставлення до тварин

«На світі бракує для всіх доброти, бо  безпритульні собаки й коти»

Давайте поглянемо тут фото ваших домашніх улюбленців. Вони щасливі, нагодовані, їм є де жити, ви про них дбаєте, разом проводите час, та просто любите їх.

Діти, хто з вас чув або знає, хто такі безпритульні тварини? Чому їх так називають? (Безпритульні тварини – це тварини, які залишилися без домівки. Слайд№1)

Дійсно, на вулицях зявилося багато безпритульних тварин. Ви напевно часто зустрічали самотніх котів і собак?

Як ви гадаєте, звідки вони зявляються? (відповіді дітей)

Хто в цьому винен? (люди)

Чому люди залишають своїх чотирилапих друзів?

Як можна назвати таких людей? (жорстокими, безвідповідальними).(Слайд№2)

Але раніше люди і тварини були дуже дружними, адже це люди приручили котів і собак. (Слайд№3).

Коти і собаки були і є гарними мисливцями. (Слайд№4)

Діти, коти і собаки дуже різні, мають певні риси характеру і повадки, але все одно вони намагаються бути разом.

Дидактична вправа « Вгадай про кого говорять»

Про кого можна сказати, гарний  охоронець?

Про кого можна сказати, «майстер підкрадатися»?

Любить багато спати, вмиватися, мурчати, не любить купатися?

Приносить капці, лає, любить гуляти на вулиці?

Ось такі вони різні!

Діти, а ви мультфільми, казки любите?

Є дуже багато мультфільмів та казок про наших друзів.

«Мульт - вікторина»

Як називається команда рятівників, які завжди були готові прийти на допомогу? Зік Райдер та хлопчик. (Щінячий патруль. Слайд№5)

Герой цієї казки, завжди ходив у чоботях і допомогав своєму господарю стати богатієм (Кіт у чоботях. Слайд№6).

Герой цього мультфільму не любив сваритися з мишами. Хотів завжди з ними дружити. (Кіт Леопольд Слайд№7).

Герой цього мультфільму жив самостійно у селі з хлопчиком на їмя дядя Федір (Простоквашино. Слайд№8).

У героїні цієї казки загорівся дім (Кішкин дім.Слайд№9).

Всі ці тварини дуже віддані по відношенню до людини. Але за певних обставин люди їх зраджують, виганяють, ображають.

Як ви гадаєте, чи є у тварин свої мрії?

Дидактична гра «Хмаринка мрії»

Уявить на мить, що кожен з вас став одним з цих тварин.

Як би ви хотіли, щоб до вас ставилися господарі? (Відповіді дітей: якби я був......, я б хотів, щоб ........).

Молодці! Дуже гарні мрії.

Давайте з вами трошки відпочинемо.

Фізхвилинка    https: https://www.youtube.com/watch?v=B7ZNzZUd7zM

Але нажаль на вулицях все більше і більше зустрічається безпритульних тварин.

Як ви гадаєте, що треба і неможна робити, якщо вам зустрілася така тваринка.

Дидактична гра «Памятай правило»

Заборонено:

▪ махати на собаку палицею, рукою;

▪ кричати;

▪ намагатися відібрати у неї те, що вона їсть;

▪ підходити і гладити.

Памятай:

▪ при зустрічи з собакою намагайся повернути в іншу сторону;

▪ не кричи;

▪ звернись за допомогою до дорослих;

▪ не дражни собак.

Як ви гадаєте, чи всі тварини, які не мають домівки живуть на вулиці?

Є люди, які допомагають таким тваринам. Вони називаються Волонтери (Слайд№ 10).

Волонтери створюють приюти для безпритульних собак, котів, годують їх, лікують, піклуються, шукають для цих тварин нових господарів.  Організовують акції «Я – твій друг» в багатолюдних місцях міста, де пропонують людям взяти додому котика чи собачку.(Слайд №11)

Діти, давайте поміркуємо, як ми можемо допомогти безпритульним тваринкам? (Відповіді дітей)

Підсумок:

Що ми сьогодні робили?

Що найбільше вам сподобалося на нашому занятті?

Кому ви розповісте про це?

Висновок: Памятайте! Домашні тварини – це не жива іграшка, а член вашої родини, така ж жива істота як ми: з своїми потребами, особливостями, характером. Найкращі, а іноді навіть єдині друзі, які ніколи не зрадять вас. Бережіть та піклуйтеся про них!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Робота з вихованцями!

  Інтегроване заняття з розвитку мовлення, ознайомлення з соціумом  Тема: " Дикі тварини"